Saturday, January 8, 2011

rumahKu condoKu idopKu

ya Allah bosannya aku...tgok previous blog aku pown bosan...sbab aku dihanyut dunia kebosanan..
aku sendiri xfham,..kwan aku busy ngn korea dya..tp xsemena2 jap gi misti dya ketawa gla..aku xkesah aku faham dah yg tu..misti ad org comment sumthin kat fb dya..kalo nk ikot ketawa sbb citer koreaa dya tu bleh kiraa sgat..xkan citer tu kelakar dari awal smpai abes..jrang sgat...hee,..:) but i love her...bcs she will interrupt my work buzzing me around..n make me joining her laugh...
yang aku xfham junior2 aku ni..24/7 dlam blik..sunyi..pg bngun awal2 gi klas..aku pown xbgun gi..study ker???
mmg different sgat dari dlu...
kalo dlu mlm cm gini meriah ngan hingar bingar sang wira c tati n c baiy..mereka memecahkan keheningan mlm ngan nyanyian duet n sumtime solo...aku rindu gler kat diorg.ap2 pown diorg bwat misti diorg nyanyi..msak,study,mkan..suma laa...ck juga teman becerita n jlan2...sekarang tinggal me n sasi...me n sasi manusia terkuat kat rmah ni..sbb bleyh bertahan smpai ke arini...hehe..miss u girls...jac,ap cer la dye skg...
tati,qiqi,najhan,me(hodohnye),baiy n ck...miss u girls...
aku rindu mse lalu...

2 comments:

  1. ko x indu kat ex housemate dlu ke???
    yg slalo kuat 2???
    huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  2. alo...lpe la..mn xrindu..misti la..lpe nk tulis..
    yg tu plg aku rindu skali..

    ReplyDelete