Saturday, January 8, 2011

AJL..

Daripada td gi actually aku nk tulis title ni..tp cm ne tah bleh melalot bnd laen...kalo aku nk bwat sumthin misti ad je yg nk ganggu pmikiran aku...haa...AJL..anugerah juara lagu...rmah aku i mean condo aku ni ad ja tv..bleyh ja tgok,color elok,suara ok..tp signal xde,siaran pown tunggang langgang..on je tv ok memang xleh recognize artis tu..muke cm dh kena simbah asid ngn sora ala2 rock yg bkan lagi xbp clear memang tersgat2 xclear...
jadi ap lagi my fren immediately came out wif brilliant idea..."besok pg kita berangkat n fly to my aunty 's house"..buy tiket n fly to ampang...p rmah maktam..lma dh xp rmah mktam..nk pnggey mak tam gak..tp xpenah pnggey..tiap kali gi rmah ja diam seribu bhs..cmne la aku nk jadik ramah??aku pown xtau..ni bkan la kali pertama aku nk pegi..dh kali keberapa dh aku still diam xterkata..xmcm adek aku..knal kjap beramah mak oi..tp bgus la cm tu..dlam adek brodek aku aku sorg je xtau nk beramah ngn org..xpe la..at least aku jadi diri aku..rindu lauk maktam...smpai bleh ratah la smpai mejilat jari...ahaha...best la rmah maktam...:D

2 comments:

  1. huhuhuhuhu....
    esk kte fly k...
    tp kne g awl lar klu nak mkn srpan kat sne.....
    iihihihih

    ReplyDelete
  2. ok orait jeee...
    yayy..xsaba aku nk gi rmah mktam..ahaha//..

    ReplyDelete