Saturday, January 8, 2011

-Intro-

haish...-___-...setiap kali nk tulis blog je..misti ad rse was2..kkdg tu dh tulis pnjang bejela jela jela jela..tp asa xpuas..padam n meninggalkan blog begitu shaja..skg im comin back..kembali menulis blog...aku ni dah la jenis yg xtau nk berkongsi..org tnya bwu la crite...aku ni nmpak je pndiam..bila dh lma knal,bercrita xbenti...
ok la..aku start crite aku ngan pic sbelah ni..tu aku yg sekor gi tu kwan aku nma dye BERNADINE ...
she's cool n funny.she like pink n the worst part about her she <3 justin bieber..y u so bieber?can u stop biebering?everything bieber,bieber n bibirMu...sometime she looks innocent..ble xde topic nk bersembang ni keje kitorg bergaya ngn webcam "murahan"..ni la idop hostel aku,xase cm hostel pown..ase cm kat rmah ngn famili..thats y aku jrang sgat homesick..but it doesn't mean aku xigt famili..tiap ari aku cl ok??.she like 2 sing..dine,my fren miss u singing 2 him.i'll b back...but she no longer wif me in my unit..kind of sad..but then everything happen 4 a reason(2pm)..n i still can meet her in college..no prob..:))
teehee:D

what's is that??

peace no war!!

L.O.V.E
bosan
C.I.N.T.A

wuhhoo  :O
wachaaa!!

No comments:

Post a Comment