Wednesday, November 23, 2011

One direction

heho...Damn bored...rehat for FEW miutes b4 continue study..Esok ada control atau lebih dikenali sbagai test..
Macam2 cobaan bila duk jauh dari famili + bukan negara sendiri..Tapi percayalah jika kita menyerahkan diri kita  pada Allah InsyaAllah Dia akan tentukan yang terbaik buat kita..Dan jika kita diuji perkara yang susah nak diterima n kita rasa berat , percayalah bahawa Allah bakal menyediakan yang jauh lebih baik yang kita tak sangka2..SubhanaAllah

Saya sentiasa merasa Allah ni sayang sangat pada hambanya..Tapi adakah hambanya ini bersyukur padaNya?Renung kembali..
Jika kita ditimpa kesusahan apa yang kita akan sebut..adakah ini

SHIT F**K.  or

Awat la Allah uji aku cam gini    or

Ishhhh...dah laa     or

SubhanaAllah        or 

Alhamdulillah...

MANA 1 KAH?
Fikir2 kan la..
Saya juga mengingatkan diri saya..
Kadang2 perkara kecil juga saya cepat marah  n rasa nak nangis..
Selalunya kalau mcam tu kita kena terus muhasabah diri..

Handphone rosak , kamera tak bawa..
So tak boleh la nak updated gamba2..

doakan lah semoga hp tu dapat dibaiki semula..


Salam..Nite..love semua..

ok..Asyran Fauzan study!!





No comments:

Post a Comment